فرآیند بررسی صلاحیت علمی متقاضیان تدریس در فراخوان سال 1404 دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین آغاز شد
در این فرآیند، صلاحیت علمی مقاضیان جدید تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین در 19 کارگروه تخصصی مورد ارزیابی قرار میگیرد.
فرآیند مصاحبه و بررسی صلاحیت علمی متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی که در فراخوان سالجاری ثبتنام کردهاند با تشکیل کارگروههای تخصصی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین؛ همزمان با بررسی مستندات علمی و تجربی متقاضیان تدریس در دانشگاه توسط کارگروههای علمی، فرآیند مصاحبه این متقاضیان نیز با حضور اعضای کارگروهها از روز شنبه 24 آبانماه آغاز شد.
در این فرآیند، صلاحیت علمی 205 متقاضی جدید تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین توسط 19 کارگروه تخصصی متشکل از رئیس دانشگاه، اعضای هیات علمی دانشگاههای استان و مدرسان منتخب دانشگاه جامع علمی کاربردی مورد ارزیابی قرار میگیرد که بر اساس برنامهریزی صورت گرفته این فرآیند تا نیمه آذرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.
